09 siječnja 2010

Nešto SasvIMmM jeDnostavNo____!


2:08; 9.siječanj, 2010. ...insomnia from too much coffe last few days...


Imamo svoj put u životu, barem onaj zacrtani, ...u jednom trenutku,shvatimo je li dobar ili cijelo vrijeme pratimo krive znakove... Ili se bolje prepustiti, možda nas ti znakovi odvedu u život pun iznenađenja, osjećaja, samo pozitivnih osjećaja...
Što se dogodi u onom trenutku kad gledaš u sat, vidiš nekakvu brojčicu, datum....a ti trenutno nisi u tom vremenu, malo zastaješ, nekada malo i previše, kao kad štucneš i sve se funkcije u tijelu zaustave....smiješno kad se razmišlja o tomu.... sve – srce, krv, svaka misao...sve stane...

I u tom trenutku, gledanja na sat i u datum, sam se osjećaš kao veliki štuc.... stao u vremenu i najradije bi tamo i ostao... misli vrte svoj film, svoju priču, ne ponavljaju zbilja gradivo za ispit, ne, ne.... trenutno su u sutrašnjoj suboti,...tj, prošla je ponoć, u današnjoj večeri...., tren lete na godinu dana unatrag, dvije godine unatrag.... prošli mjesec....prošla 4 mjeseca zagreba...to je to...život....smijeh.... vidim točkice ( cijeli flashovi u mojoj glavi) ...već dugo nisam pisala nešto s ovoliko točkica..pa vidim točkice ( 101 dalmatinac; citat Cruele de Vill: 'SPOTS? Where are the spots??...') ....- Cruela de vill – moja Mateica, - Ogulin – saborski – doček – smijeh - moje curice – zabava – učenje – stg – ispiti – zagreb – društvo s faksa – moje curice – zabava – smijeh -....i tako u krug....( izostavit ću točkice....:)


Slušam pjesmu :ovisna.... o čemu?? Ahh, kavi u svakom slučaju.... neki drugi porok...hmmm...boje, moje suhe pastele, obožavam ih gledati, s vremena na vrijeme i nešto nacrtam, više hvatam inspiraciju nego ona mene pa i više ostajem na gledanju mojih šarenih suhih pastela... da, kavi....:) ali postoji KAVA ZA UČENJE i KAVA S CURAMA....za učenje- recept : 1,5-2 žličice nesscafea, pola šalice vrele vode,(napomena: ne sipajte vrelu vodu u šalicu dok sjedite pridržavajući šalicu koljenima! Nikako! ), ostatak šalice napunite mlijekom...mmmmm.... A kava s curama: to moramo pitati konobare, ili Sanju i Danijelu, jer ja jako rijetko nama radim kavu..... :P

Adrenalin mi daju ovakvi trenutci, kad popiješ kavu, naučiš zacrtano, pogledaš dobar film i dalje nisi umoran, želiš još nešto napraviti, a ja u takvom slučaju dobijem inspiraciju, ovaj put je da napišem OVO...nemojte se truditi dešifrirati što sam htjela postići, gledajte na to kao da sam u štucu, stala sam u trenutku i pokušala uhvatiti taj adrenalin da vidite koja je to zbrka kad na mene počne utjecati kofein.... prošli put kad je bilo ovako sam nacrtala nešto s onim pastelama! Moram uokviriti sliku, začudo, svidjela mi se, inače završe pod krevetom dok mama ne usisava ispod njega pa ih slučajno pokupi,...onda se zna di idu...( u raj za slike...hahahha), ovo je u biti 2.koja mi se svidjela..... ali ne polažem nikakve nade u te svoje 2 slike... umjetnici su inače cijenjeni poslije smrti, to mi nije fora... prebacujem se na nešto u čemu mogu uživati dok sam mlada i dok ne pokvarim vid ne noseći naočale i ne pazeći što mi šiške idu u oči....
Smijem se ovom postu, mislila sam ga objaviti odmah sad, ali kako kažu, jutro je pametnije od noći, ....objavljen je, znači svidio se i mojem pokusnom kuniću, Antonijo hvala što si se potrudio pročitati.... eto... lagano ću ja prestati s kavama,....

pusaaaa od Mareee! :)

Broj komentara: 7:

!bad crust! kaže...

aaaa mare!! ovo je predivno, ne znam kako drugacije opisati.. zbilja svaka riječ je onako točno napisana, ima svoje znacenje, ima svoje mjesto.. ta kava zbilja čuda radi, raspitat cu se jos za njene nuspojave.. jednog dana kad budes poznata, kao ekonomistica, dizajnerica ili slikarica, sjeti se nas, sjeti se onih kava koje smo sanja i ja skuhale jel smo dijelom onda i mi zasluzne za tvoj uspijeh.. ehhh divote.. imas pravo, to je život, smijeh, osjecaji, prijatelji.. to je ono sto vrijdi zauvijek,jer ionako ce vrijeme nastaviti prolaziti a mi cemo ostati :)

nina š kaže...

hahahhaha...mare....nije tebi lako :)))))

Marija kaže...

luda ninooo! Pa to je sve umjetničko izražavanje...vidiš kako me Danči lijepo podržavaa! :D ;)

nina f. kaže...

aaaaaa od srca sam se nasmijala... :))))
a mene nema tuuu :'(((
prelijepo... kava čuda radi, šteta što na mene tako ne djeluje... moram je počet pit više od svaki drugi dan :))
najss :))

Marija kaže...

aaa ima te, ima... u dijelu: moje curice, i pogledaj naslov posta i velika slova u naslovu...:)) pusaaa

Maja kaže...

Hahaha... eee već te vidim, brbljivica, misli raštrkane na sto strana, u jednom bi trenu rekla sve što padne na um..! Tako je i meni ovih dana... al eto šta ćeš, malo učiti, malo uživati, to je najbolji omjer!
Hajde drž' mi se, možemo mi to!
Ljubiiiim! =)

P.S. Ostalo lajkam! ;*

nina f. kaže...

hahahaah... tek sad skužila naslov... hhihi :)) foraa :))

Blog pišu...

Blog pišu...