09 siječnja 2008

Buđenje!!


Sunce...buđenje..
Kao da se u nama probudi ona stara osoba,
Osoba koja je jedno vrijeme iz dubine nas birala broj kojim će nas dozvati...




...i ...telefon negdje zvoni i mi tako jako pokušavamo shvatiti
Iz kojeg kutka nas ta želja za povratkom zvoni...


..sunce je pomoglo, ništa drugo nije ni moglo...
Opet smo to mi, sa svim manama i vrlinama
Opet smo to mi, sa suzama i osmijehom,
Opet smo to mi...pomalo tajnoviti, a opet pričljivi
Pomalo sjetni, a opet puni planova za budućnost,
Ponekad tužni, a opet većinu vremena sretni

To smo mi... prijatelji koje problemi vuku na druge strane,
Udaljavaju jedne od drugih...
A svatko od njih...
Traži telefon koji zvoni...
Na koji će se javiti i...
Shvatiti što im je činiti...
Ne pustiti prijatelje jer...
Oni su nam braća i sestre koje nam je sudbina zaboravila dati...


...............za prijatelje.........

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

That's right girl!

Slažem se s tobom, imaš pravo... OPET SMO TO MI... Stara godina je otišla i odnijela puno toga, nova je došla i donijela nove suze i nove osmijehe, nove probleme, nove radosti, nove planove, nove nade... no kako god okrenuli stranicu, kako li je kod počeli ispisivati još uvijek smo to MI, još uvijek u nama čuči neka iskra, još je uvijek u nama želja, vjera, nada, ponos, ljubav...
I to nas vodi,
svakim danom,
bilo u pobjede, bilo u poraze...

Ljubim vas... mwa!

Anonimno kaže...

što je ovo??? nema baš komentara... pa dobro.. u ponedjeljak počinje škola.. cure iz mog razreda;¸jel idemo u ponedjeljak prvi sat na piće?? onak da malo ispričamo dojmove s praznika...

Anonimno kaže...

zaboravih se potpisat......nina f.

Anonimno kaže...

bila sam maloprije na nekoj feštici u Kremenu..bilo je onak ok..iznenadila sam se kako su ljudi tamo baš topli..hoću reć da nisu neki umišljeni i veseli su..to mi se sviđa
nina

Anonimno kaže...

baš mi se i ne ide u školu..znam da nas sad čekaju maturalni radovi, mature, fakulteti..ma grozno, al vjerujem ja da čemo mi sve to riješit bez problema
nina

Anonimno kaže...

malo sam pogriješila..napisala sam "čemo" umjesto "ćemo"

Anonimno kaže...

pozdrav šaljem svima, onima koji su mi blizu i onima daleko......budite veseli i nasmiješeni..takve ljude svi vole

nina

Blog pišu...

Blog pišu...