01 siječnja 2008

SRETNA NOVA GODINA

...swima želim sretnu Nowu , sa punnnno zdrawlja, ljubawi i dobrih ocjena ta da se swima ispune želje..i narawno da swi uspiju upisati željeni faks...

...eto prošla je i ta dugo očekiwana noć... neki su se naplesali, neki zafrkawali, neki su si malo wiše popili...........a neki swe to u jednom..
Ja sam Nowu čekala u Nikšiću i mogu wam reći da mi je bilo zakon...toliko sam plesala da sad imam upalu mišića.. Bili smo negdje do šest ujutro, a oko pet smo došli do Zdrawke gdje su cure čekale, ali njih nije bilo... Sad odoh spawati, pa wečeras na reprizu............

WELIKI POZDRAW od

nine f.

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

Isuse luđakinjo jedna koju si to sliku stavila???!!!!
:0')
Šalim se...
Želim vam svima sve naj.naj u ovoj godini te da vam se ispune sve želje i željice,a najvažnije-puno ljubavi, zdravlja i sreće!!!

p.s.joj nino moja mi smo poslije otišle u jolly,a onda kući...zzzz

šaljem vam swima big KISSSS!!
uživajte!!!

Anonimno kaže...

Da.... to sam rekla i ja kad sam ju vidjela! Ali dobro... oprostit ću ti... Stavit ću i ja koju... i neke s Nove godine!
Bilo je stvarno dobro... odlično!
Zdravka organizacija je za 5! Sve je bilo najs!

Pridružujem se i Nini i Mariji u željama... želim vam od srca sve najbolje i najljepše... da se ostvari sve što si sami poželite, da vam sve bude lijepo, a nama želim da svi sretno upišemo na faks i da bude sve dobro!
Pussssa!

Anonimno kaže...

E... Marija stavi i ti neku s Nove, meni je baterija bila prazna pa ima dosta mutnih :(
Pusss, pusss, pusssa!

Anonimno kaže...

joj cure nemojte me zbog te slike...pol sata sam čekala da prenese samo tu jednu sliku..tak da sam sretna..al super mi je ta sličica..

Anonimno kaže...

ciao svimaaaa!!!! Lara iz Omišlja vam želi SRETNU NOVU 2008! super su vam slikice. Nina f. odlično si ispala!!!!!!!!! super vam je blogić!! jel ti dečko nagdje na slikama da ga vidim?????

Anonimno kaže...

mislim da je na nekoj sličici, negdje prije.. e baš mi je drago da si napisala komentar..samo ti piši i posjećuj nas često
pozdrav
nina f.

Anonimno kaže...

Hvala Lari... iako je ne znamo... I tebi sve najbolje u ovoj godini!
Ninin Duby je na jednoj slici dolje iznad koje piše "slatko"...
Hvala na komentaru... samo ti svrati!
Pozdrav!

Anonimno kaže...

evo,kad se svi javljaju..kako bi ja izostala...hehe
Uglavnom...hvala Lari na željama...također tebi i svima u Omišlju...
ljudi, svi mi uživajte,iskoristite još ovo malo vremena za odmor pa onda u nove pobjede...
pozzz svima, puno pusA

Anonimno kaže...

Pozdrav svima, evo opet vam se javljam. hvala vam na lijepim željama. Ajme, praznici su još samo tjedan dana, aaaaaa, nebi ja opet u školuuu! ja cu vam se javljat svako toliko da me Ninich ne zaboravi..btw. maturalna je meni, Manueli i Jeleni Janković 15.2(petak), pa ako budes imala vremena, javi mi prije i za tebe ću uvijek nać kartu, dvije viška... budite i dalje tako coooool, i sretno u školi.pozzzz!!!!

Anonimno kaže...

ja da te zaboravim?-ma nikad..
a što se tiče maturalne ja ti o tome ne znam ništa, mi u Slunju imamo to kad završimo školu..al čujemo se mi još..pozdravi Manuelu i ako vidiš još nekog od ovih naših iz osnovne.. Čula sam se s Jelenom i ona kaže da prikuplja brojeve svih nas da se jednom nađemo- to bi bilo super..
nina f.

Blog pišu...

Blog pišu...