04 ožujka 2008

Proslava...




Evo, morala sam se osvrnuti na prošlu subotu, naša Iva je proslavila 18. rođendan i bilo je luuuudoooo!!





Zabavili smo se, isplesali, u detalje neću ići...samo ću pozdraviti naše rasplesane, vesele cure koje su stvarno pokazale što znači zabaviti se!!!



Iva je sve to lijepo organizirala pa je sve bilo savršeno!! Svaka čast!










Ali to nije sve!!! :0')
U ovu subotu Zdravka slavi... isto 18 naravno...
Svi jedva čekamo... mislim da će biti fantastično jer nam je stvarno bilo super i na dočeku Nove kojeg je ona organizirala...

(ali ako nazovete odmah dobit ćete....hihi)

E onda, onaj tamo weekend naša Jurčevićka slavi!

Heheh...al e ponedjeljci biti teški u školi! Moramo skupljat energiju preko tjedna jer će to biti odlične feštice koje su meni draže od bilo kakvog drugog izlaska jer imam svoje društvo, pjesmice si biramo kako želimo, ...ma uživancija!

E da... Nino Špoljarić!!! misli pozitivno, i nemoj slučajno da se razboliš, ili nešto slično, !!! :0))

moram spomenuti i našu Filipčićku, znati će ona zašto... uglavnom, sve smo se tako isplesale...!!

shhhhhhh....

Ljudi moju uživajte mi, zabavljajte se,...

biggg kisss

m

a

r

i

j

a



Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

a gdje su slike od subote?? negdje pod šifrom?? :-)
pozz...
anči

Anonimno kaže...

a ja ću spomenuti našu mary...ona je u subotu isto bila jako vesela kao i mi ostale.....i bilo nam je jednostavno nezaboravno
al sad jedva čekamo sljedeću subotu, pa onu iza, pa odmor, pa opet sljedeću....pozdrav svima...

p.s. majo, ŠTA DA ????????

anči, iva će sigurno staviti neku slikicu...........

Anonimno kaže...

Hej curke moje!

Da Nino da! A zašto ono služi kosa Nino? :))

Meni je bilo isto super, baš volim te rođendane... još se sada skupila 3 zaredom, ma kud ćeš bolje... nedostajat će mi to u 4. mjesecu, a dalje da ni ne pričam. Ma kako je Nina rekla organizirat ćemo mi fešte, a slavit ćemo NIŠTA! Jel se slažete?

Ivi sve pohvale, a našoj ludoj ekipici šaljem veliki pozdrav i pusu, vidimo se sutra!

Osmijeh vam ostavljam... mwa!

Anonimno kaže...

hey curice moje...
Pretpostavljam da je maja stavila slike...odlične su!!!
čak smo svi super ispali...
a anči...a neke moraju pod šifre..hehe
Uglavnom jedva čekam i ovu i slijedeću subotu,...
Uživajte mi...još sutra, pa onda uživancija!!!
kusss

Anonimno kaže...

Ahoooj! Ae,budite dobre,pa našrajbajte novi postić...Šaljem puuusu!!! Mateja

Anonimno kaže...

Issse,na owom blogu nigdje žiwe duše...Curke,curke...Ae,pusu vam šaljem iiii..sretan vam Uskrs! Užiwajte!!! Matejaaa xD

Blog pišu...

Blog pišu...