25 veljače 2008

MOJIM PRIJATELJICAMA

Evo mene, napokon...dal možete vjerovat...haha
Eto, kako ćemo se još malo rastati, htjela sam vam reći koliko sam sretna što sam upisala ovu školu samo zbog vas, jer znam da više nikad i nigdje neću naći nekog kao što ste vi...
Prošle smo puno toga zajedno, ludovale, smijale se i plakale, uvijek bile spremne na dobru feštu, i ono što je najvažnije, bile smo jedna uz drugu.. i zato, kad se jednog dana po milijunti put sjetim svojeg društva, znam da će mi se na licu pojaviti iskren osmijeh zbog svega što smo prošle i imale... jer "SVE SMO MI KAO PTICE SELICE, SVAKA SVOME JUGU ODLETI"!!!!!!..
Mojim curama..... Maji, Mariji, Ivi i Nini F. ,,,,,,pusa

Nina Š.

Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

Yupi yea! Uspjela ti... pa bravo!
Konačno si nam i ti ostavila koji trag... i moram ti reći da mi je bilo drago čuti ove riječi, i ovo što smo prošle, prolazimo i još ćemo proći skupa da ti puno znači i da ćeš se toga jednoga dana s radošću sjetiti... jer i ja osjećam tako! Jako mi je drago kada se mogu pohvaliti da sam u srednjoj stekla zaista dobre, iskrene i zabavne prijatelje... tako pametne i marljive, a opet lude i zabavne do daske, heh... to se cijeni!
Moramo iskoristit sve ovo što imamo do kraja škole, a poslije nastaviti njegovati međusobna prijateljstva jer Vas ne bi voljela izgubiti završetkom škole pa da se sve ovo pretvori u uspomenu koja svakodneno blijedi. To nikako!

Pozdravljam vas... mwa!

Maja, Nina Š., Nina F., Iva & Mary kaže...

Eh... i zaboravih se potpisati!
Maja

Anonimno kaže...

heejjj lutko...
E znaš kako mi je drago što si ovo napisala, nekako su mi riječi odmah ušle srce...
Malo me to sve rastužilo jer ne mogu vjerovati da po prvi puta, za nekih par mjeseci, nećemo sjediti u istom razredu nego ćemo biti okruženi drugim ljudima, strancima, a znam koliko ću žudjeti vidjeti ivu kraj sebe, ninu š. i maju ipred nas, i ninu f.u klupi do...
nadam se da se nećemo rastati i da ćemo ostati u kontaktu i uživati zajedno kad god budemo mogli...
sve ovisi o nama...

...i same znate koliko mi značite pa to ne moram posebno naglašavati...

šaljem vam pusuuu...

Anonimno kaže...

majo jesi sigurna da je to napisala nina š.? :-)

Anonimno kaže...

ej ninić, kad sam to pročitala imala sam osjećaj da misliš da se nećemo svi baš tako često vidjeti.. al sjeti se da smo danas pričale kako ćeš kad položiš svaki vikend doć u slunj, a možeš usput i mary pokupit ako ona ne položi, a i maja, iva i ja ćemo biti spremne za put u grabovac i na plitvice..
nego, ja mislim da je samo jedno bitno- želja i volja, ali ne samo s jedne strane...
ako budeš studirala u zadru i ako misliš da ćeš biti daleko to te ne treba smetati jer ako negog uistinu želiš vidjeti nać ćeš za njega vremena..

Anonimno kaže...

a ovo što je maja rekla da smo dobri, iskreni, pametni, marljivi, a opet ludi i zabavni prijatelji, totalno je istina.. mi ne ulazimo u nikakve krajnosti, a imamo kvalitete koje svatko može poželjet.. nikad nam nije dosadno, ni na jutarnjoj kavi ili jamnici koja nam svima dobro dođe do izlazaka koji nisu tako česti al kad se dogode onda su ludi i nezaboravni

Anonimno kaže...

sad sam se raspisala, al moram još nešto reći.. sjetih se riječi jedne cajke :"Bit će nam ludo i nezaboravno..."- nadam se da će nam u subotu biti tako, da ćemo tu noć zaboraviti školu i sve probleme.......

Anonimno kaže...

i još nešto...baš sam se sjetila kako mi je Duby rekao da dečki baš vole cure iz našeg razreda..možda zato što su sve cure i pametne i lijepe- to je dokaz da dečkima nije samo izgled bitan...tu je Zeljo, Josip, Gogo, Gogo, Davor, Stipe, Tumć......
nema ovo veze s temom al morala sam to spomenut, palo mi je na pamet....pozdrav

Anonimno kaže...

olla..curke moje..ninić baš smo ponosni na tebe..morat ću i ja sad nešto napisati..
VIDIMO SE VEČERAS VANI!!!!

Blog pišu...

Blog pišu...