26 svibnja 2008

Pozdrav maturantima

Jutros kad sam se probudila i shvatila da stvarno više ne idem u školu, nešto me steglo u grudima. Ne zbog profesora ni zbog učenja već zbog mojih prijatelja. Kroz misli su mi proletjele sve četiri godine, sve naše gluposti, biseri, zabave, ali i tužni trenutci u kojima smo uvijek bili jedni uz druge. Sve bi dala da mogu još jednom vratiti prošli tjedan, ona zadnja tri dana koja ćemo sigurno uvijek pamtiti, maturijadu na kojoj smo neko malo i pretjerali...hehe....a posebno našu maturalnu na kojoj smo se zauvijek rastali. Nikad neću zaboraviti trenutak kad smo se svi zagrlili i zapjevali " Laku noć, maturanti ", suze su potekle, a srce se stislo...prijatelji se rastaju. Sada nas čeka novi život, nova stranica knjige koja čeka nove slike i nove uspomene. Želim vam svima sreću i puno lijepih trenutaka, a kad vas život iznenadi s tugom, znajte da se uvijek možete javiti nini jer će ona uvijek biti tu uz vas, u bilo koje doba noći, u bilo koji sat.....jer prijatelji su zauvijek......puno pusa od Nine š.

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

"na maturijadi se zauvijek rastali"?!?!?!?! nino,nikada zauvijek!,a na maturijadi samo od zajedničkih trenutaka u srednjoškolskim klupama.
Maturalna večer bila mi je jedna od najljepših (ako ne i najljepša) u životu i pamtit ću je zauvijek i zahvalna sam svima vama-mojim prijateljima i prijateljicama koji su mi to omogućili i koje beskrajno volim,a već mi nedostaju...iako ih nisam vidjela tek 2 dana...pozz svima...pusa...
Anči

Anonimno kaže...

Hej curke!
Daaa... ja sam tek kada su nam pjevali tu zadnju pjesmu shvatila da je to to... da nikad više nećemo sjedati zajedno u klupama, nikad se smijati našim ludostima, nikad odgovarati pred pločom, nikad skivati šalabahtere pod klupom, nikad skupljati novce za trgovinu... nikad više.. :(
Na maturalnoj je bilo prekrasno, samo mi je vrijeme tako brzo prošlo, cijeli prošli tjedan kao da je protutnjao kraj nas... i tako bi se voljela vratiti tjedan unazad i sve to ponoviti!
Pozdravljav Vas sve, puno, puno... uživajte, učite za maturu i za faks.. ne zaboravite jedni druge...
Pusa, mwa!

Anonimno kaže...

joooj curke moje...ja sad tek shvaćam koliko ja vas VOLIM I OBOŽAVAM..slažem se s anom da se nikada nećemo rastati,nitko nije jači od nas..ninić moja,baš si mi to lijepo napisala,tako je SJETNO..he he..pozdrav svima i šaljem vam svima puno puno pusa..curke moje, kada ćemo na kavu bez grudica(pozdrav mojoj nini)..

Anonimno kaže...

Ma nisam ja mislila da smo se mi zauvijek rastali kao prijatelji, već kao školarci, moji prvi gimnazijalci....prijateljstvo je 4ever.pusa od nine š

Anonimno kaže...

ma skužili smo mi što je 'pjesnik' htio reći:-) smo sam htjela naglasit da nebi tko mislio...rečenica izvučena iz konteksta mijenja značenje...nemoj se ljutit...ciao

Anonimno kaže...

heeejj ljepotice moje...evo ja sam nakratko došla kući i umorna sam ko...ali sam morala ići provjeriti što moje cure pišu na blogu...jakooo mi falite, zagreb ja lijep i savršeno bi mi bilo kada biste vi bile samnom tamo...ovako je lijepo, ali bez vas nepotpuno...

jedva čekam da vas vidim, imam vam hrpu tog za ispričati...uostalom kako sam se izgubila...hehehehe

čuvajte mi se, uživajte pa se vidimo!!!


pusa,pusa, pusa

Anonimno kaže...

mare moja doć ćemo mi tebi u zg pa nas se nećeš moć riješit...čestitam maji na vozačkoj...tak sam sretna zbog toga... mojim cimericama šaljem pussu, ivi i mariji također..a i svima koji posjećuju blog
fali mi moj razred

Anonimno kaže...

:)

Hvala Nino, vidi još se uvijek smiješim zbog toga i tak sam si sva veri veri hepi! heh =)
Dolazim po tebe, pa ćemo na piće!
Ljubim Vas curke moje... vidimo se uskoro valjda!
Mwa!

Anonimno kaže...

Pozdrav svima od vaše (bivše) pedagogice i nadam se da ćete se javiti svi vi koji zalutate u Rijeku. Kod mene imate kavu, sok, ručak, za prenoćit, lijepu riječ...Ništa ne završava, već počinje novo, još bolje poglavlje vašega života. Sjetite se što sam vas učila :) Pusa svima

Anonimno kaže...

Kako lijepo od Vas!
Hvala Vam na tome te na prekrasnim riječima!
Lijep pozdrav iz Slunja!

Blog pišu...

Blog pišu...