29 svibnja 2008

Friends 4ever

Nemoj zaboraviti svoga prijatelja,
kada budeš daleko,
daleko od svojih snova,
kada sjećanja izblijede
i kose posijede.
Sjeti se te osobe i rečenice ove:
" SAMO PRIJATELJI VRIJEDE "
pusa od nine š.

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

još samo moraš naučit kako dopustit komentare čitatelja i bit će savršeno... nisam ni ja znala..ali nije komplicirano

Anonimno kaže...

lijepo si to napisla... meni stvarno fale svi, a posebno moji najbliži, ali trebamo dignut glavu i gledat samo ono što će bit, a sjetit se lijepih stvari i zprošlosti...jer zajedno ćemo proživit još puno lijepih stvari, zar ne? jednostavno to nije kraj..

Anonimno kaže...

moj Duby stalno mora slušat kako meni svi vi falite....

Maja, Nina Š., Nina F., Iva & Mary kaže...

pusssa svima

Anonimno kaže...

Ma naučit će ona valjda to!
Tako je, bilo je puno lijepih stvari i još će biti!
Pussek svima! Mwa....

Anonimno kaže...

majić čestitam na vozačkoj...bravo...pozz svima
ana

Blog pišu...

Blog pišu...