24 lipnja 2008

vrijeme prolazi, odlazimo, ali svijet nas čeka...

evo da se i ja malo javim, cure su sve u Zagrebu, na pripremama...
ja sam evo do petka kod kuće pa natrag u metropolu, također na pripreme, pa da se javim sada jer stvarno ne znam kad ću slijedeći put...
Znam da smo se jednom dogovorile da nećemo pričat o nekakvim bezveznim temama ili opisivati što smo danas radili, ali trenutno nemam inspiraciju za sastavljanje pjesmica ili bilo čega sličnoga, upravo sam si popisivala papirologiju koju moram podgnut na 1000 različitih mjesta, ovjerit sve, i više ni sama ne znam kud što treba slati...
Ne ide mi se baš u Zagreb, posebice zbog idile koja vlada kod kuće, kad se ujutro probudim i čujem ptičice svud oko kuće, a sunce još ne grije jako pa vlada ugodna toplina svud... i sad to treba zamijeniti užarenim asfaltom i totalnom zbrkom tramvaja, vlakova, užurbanih ljudi...
Ali moje cure su već tamo i jedan dio mene jedva čeka sjesti na bus i vidjeti ih jer o tomu već dugo pričamo...mi svi zajedno u zagrebu, na faksu, ..i sad je i to došlo.. barem ovo da smo u zagrebu, ali i faks je blizu, ...
Vjerujem da nikomu sada nije lako i svi se boje, ali sve će to ubrzo završiti pa ćemo se ponosno moći nazvati BRUCOŠIMA!!

eto, toliko za sada...kad uhvatimo vremena, javit ćemo se, ...
... do slijedećeg puta mi svi budite dobri, pametni i veseli!!

marija___:;0!))

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Da,da..Sad reci da ti nije lijepo sjedati na kavici,obilazati trgovine i šetati po špici..Hehe ;))) ZEzam se ja malo.. Znam ja da nema ništa ljepše od tvog (vašeg) Slunja i vaših lijepih Ratoka i rastočkih slapova.. ;)) Ajde,curke..Uživajte! PAzite na sebe iiii..sretno s faxom!! Nadam se da ćete uspijeti ostvariti svoje ciljeve..nije da se nadam,nego sam 100% sigurna u vas.. Pusss!!! MAteja ;))

Anonimno kaže...

Hey!
Evo ja i moje dvije Nine se javljamo iz Zagreba, jako vrućeg Zagreba... Dok se drugi kupaju na Korani, Mrežnici i Kozjaku... mi se ovdje kupamo u znoju, usto moramo i učiti, ići na predavanja.... tako da baš nije bajno! Ali valjda će nam se to sve isplatiti, pa ćemo i mi uživati! :)
Svima šaljemo puno pozdrava i vruće puse!
Maja, Nina Š. i Nina F.
Mwa!

Anonimno kaže...

hejj...drago mi je što ste se sve javile...matejči moraš doć na kavicu kod nas u zagreb kad se skrasimo tamo!!
curke moje...ja sam se malo kupala na korani i bilo je lijepo,kao ponijela sam si skriptu za učit tamo, ali možete misliti kakvo je to učenje bilo! :0))
učite mi, ali i uživajte, ja dolazim preksutra pa se vidimo...
pusa svima!!!

Anonimno kaže...

ej 'purgerice' moje...evo da se i ja sa sela javim:-)...uhvatila me nostalgija ovih dana...prisjećam se gdje smo bili prije godinu dana... sve bih ponovila (pa i ono buđenje kad ste mi se od srca nasmijale,a meni ništa nije bilo jasno:-)) kad bi mogla vratit vrijeme...samo jednu godinu...
evo sam među zadacima za prijemni pronašla Ninu i njenu sjenu,ali i druge primjere naših biserčića i ponovo im se nasmijala...
život ide dalje i bit će još takvih,možda i ljepših trenutaka...iskoristimo ih najbolje to možemo...
učite još malo pa ćemo možda zajedno i na more...pozdrav svima
ana

Anonimno kaže...

Ej mala..znači tako,jedva čekaš da sjedneš na bus!?!Lipo!Kak si mi ti?Što ima novog?Lela

Anonimno kaže...

hej ljepotice moje..došlo vrijeme da se i ja napokon javim...jako jako mi falite..anči,u potpunosti se slažem s tobom,da mi se je vratit godinu dana unazad..ne mogu vjerovati da je naša srednja škola već gotova..bez obzira sto necu biti s vama u zagrebu, naše prijateljstvo nikada neće iščeznuti..previše vas volim da bi to dopustila...puno pusa...vaša iva

Blog pišu...

Blog pišu...