23 prosinca 2007

Sveta noć...

boomp3.com



Noć je...
Sati tiho otkucavaju,
bliži se ponoć.

Radost je...
Milina ispunjava dom.
Čaroban je smijeh,
zvonke riječi najdražih.



Hladno je...
Obrazi su crveni i hladni
oko srca toplo je.
Pusti Isusa u srce
da se ugrije!

Stazica oko crkve glasna je...
Miris iščekivanja tako sladak je.
Veselje u ljudima snažno je...
Skromne su želje malenih.



Pjesma dušu miluje...
Nježno je polaže u svetu noć.
I mir novi rađa se
rađa se tako nevino i milo,
u nama!


Sve najljepše i najbolje za Božić
od srca Vam želi Maja!

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

Lijepo,lijepo...

Anonimno kaže...

Curke,sretan vam Boži...Kissy-kissy...

Anonimno kaže...

Sure? xD Šta je ovo? Ste žive?
Ajd poZzzz svima! Budite mi pametne,lijepe,dobre,bla,bla,bla...I,da...Sutra pijanka,ali ono...nemojte pretjerat`... Haha ;) Pusa od Mateje :-X

Anonimno kaže...

Zaboravih..
Lijepo se provedite...i ako se ne čujemo,evo,odmah ću vam čestitati Novu godinu...
...ni za jednu životnu stazu ne postoji vodić,svaka je neispitana,neponovljiva,zato je u životu avantura pravilo,a ne izuzetak. Sretna vam Nova avantura:2008.!!!
Pufa...

Anonimno kaže...

Ehej...Iss...koliko vidim samo ja ovdje komentiram...pa,baš ste neki...;)) Curke kak ste vi meni? Ste ostale žive,nakon dočeka? Ha??? Hehe...Ja sam amortusa,kak bi moja Maja rekla...Došla sam tek u 7 i nešto sitno doma...Bilo mi je predobro...Majo,trebala si doći na čagu u Pandoru...Hehe...Kisseko..

Anonimno kaže...

O,jeb***** i ta tipkovnica...
*amortus

Anonimno kaže...

a,fora su vam fotke...vidim ja,bilo vama lijepo...;))) al...ne vidim ni jednog slunjana(okejj,ipak jednog vidim)...šta to??
to bio neki novogodišnji ženski pary??? ma,i pametno...Bravisimo...
Puse šaljem...Mateja xD

Anonimno kaže...

PoZZZzzz svima...Više vam neće imati tko dosađivati s komichima,od sutra sam u bolnici...Šaljem puse...

Blog pišu...

Blog pišu...