24 veljače 2008

..hellloooo...

Evo, da se i ja malo javim... it's been a long time...
Uglavnom, nisam baš ni stizala previše, prošli tjedan u školi je bio paklen pa smo se svi usredotočili na to,...
Ali (uvijek postoji ali) smo se zato u subotu lijepo isplesali, neki su malo i popili...sve u svemu jako zabavna noć...
Stavila sam neke sličice... moram pohvaliti naše cure da su napokon došle van!!!(mislim na Maju i Ninu Š.) Još su nam nedostajale Zdravka i Nina F...., ali zato slijedeću sub. naša Iva slavi roćkas pa ćemo svi malo više profeštat!
Nemam nekakvu temu posta, niti inspiraciju (tek je pola 1 a noć je bila duga pa...) tako da obećajem, čim smislim nešto dobro, napisat ću...
Zasada puno pozdrava svima, šaljem puse curama, uživajte mi, zabavljajte se...i 4.d – učite fiziku, sutra pita!! Hehe

Kusss!!
M
A
R
I
J
A

2 komentara:

Anonimno kaže...

Hey mala!

Pohvaliti?! Ninu pohvali, ona nije bila od Nove godine, a ja sam malo češće vani samo nikak da se mi uskladimo, ha,ha... Meni je bilo lijepo, kad sam ja bila muzika je bila dobra, tako da nakon dugo vremena jako lijepo!
A iduću subotu mora biti odlično, svi na okupu, još onaj biserčić postaje punoljetan... moramo profeštati!
Vidimo se sutra... joj fizika brrrr!
Pusek svima... mwa!

Maja

Anonimno kaže...

majo, nemoj da prof ivanka svrati na blog pa vidi ovo fizika brrr.... al sutra je kemija..baš me zanimaju ocjene
e mare, bilo vam je super, a zamisli da sam ja bila vani... :-) šala mala
pozdrav

Blog pišu...

Blog pišu...