13 veljače 2008

...kad se darivaju zaljubljeni...

boomp3.com

Znaš onaj dan, 14. veljače, kažu da se i Valentinovo zove. Kažu da je to dan ljubavi, dan kada se darivaju oni koji vole, oni koji ljube. Crvena srca posvuda, cvijeće, bombonijerice, plišani medeki... i sve je to lijepo, bajno i krasno, no ako je to od 365 dana u godini jedini dan namijenjen za ljubav, eh onda žalosno. Zar ne bi Valentinovo trebalo biti svaki dan? Zar ne bi trebali svaki dan širiti, pokazivati, štoviše živjeti Ljubav?!


Da bi pokazao ljubav ne moraš biti zaljubljen. Dovoljno je voljeti... mamu, brata, prijatelja, baku, svejedno. Dovoljno je imati malo optimizma, dodaj mu mrvicu poleta, žara i želje... i gledat ćeš ljubavi u oči! Ostat ćeš obasjan neopisivim sjajom čiste, iskrene i neprocijenive ljubavi!

Osmijehni se, i to je ljubav, zar ne?
Ne košta ništa, a ima neopisivu moć i vrijednost.

Zagrli prijatelja, i to je ljubav, nije li?
Dragocijenija od ičeg.

Uputi lijepu i toplu riječ majci, i to je ljubav, imam li pravo?
Milina će ispunjavati srce.


Ne znam zašto bi oni koji nemaju curu ili dečka, taj dan osjećali tugu, prazninu ili osamljenost kad imaju nešto puno vrednije... imaju ljubav obitelji i prijatelja. Ne uviđajući to, mnogima taj dan teško pada, a nema razloga... zaljubljenost ne mora biti jedini povod iskazivanja ljubavi. Zaista.

Zato na lice svi lijepo obucimo smiješak, bili zaljubljeni ili ne, pokažimo tu ljubav... kakve li koristi ako ju čuvamo u sebi. Obrišimo prašinu s površine. Nađimo ono dublje, spoznajmo tajne života.
Tako blizu je sreća!




Uživajte, ljubite, volite!
Pozdravlja vas Maja... mwa!

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

hej lutko! evo i mene...
napokon sam se i ja pridružila
klubu ljudi s max adsl-om pa mi je užitak sad surfati...
uglavnom, pohvale za post,
nema se tu više što dodati, nadmašuješ samu sebe... svaka čast!
I mislim da si ti među malobrojnima koji su pogodili bit valentinova... meni je osobno današnji dan odlično ispao..čak sam dobila i lizalicu od zdravke...za one koji ne znaju - to je bila povlastica za nas koje nemamo dečke... :')
eto toliko od mene, svima želim SRETNO VALENTINOVO! zabavite se...
kusss, od marije!

Anonimno kaže...

treba se sjetiti i onih koji nemaju prijatelje, a ni obitelj im nije baš neka podrška

Anonimno kaže...

anonimac...imaš pravo, treba se sjetiti i tih ljudi, mislim da bi taj dan trebalo posvetiti više njima,...naposlijetku, svi uvijek imamo viška ljubavi i razumjevanja..barem ja tako mislim...
zato: za sve ljude, one koji imaju nekog da ih voli i za one koji tu ljubav još traže...za sve nas...

Anonimno kaže...

:mah: :mah: Ste mi dobro? ;) Evo,sjetih se ja vas,pa rekoh,navratit ću malo da vidim šta ima novoga...:)) Majić,lijepo si ti to našrajbala,prekrašno ;) Ae,budite vi meni dobre,pametne (!?),zaljubljene (!!!!) i jednostavno,uživajte i zabavljajte se...:smajlićkojišaljepusu:
Matejich

Anonimno kaže...

e mare, sad kad imaš max adsl mogla bi napisati koji novi post
:-)

Blog pišu...

Blog pišu...