27 travnja 2008

'...subotom uveče ideš u disko, nanananana...'














hm...subota, Slunj(naravno), trg(nije trg bana Jelačića, ali...), europski kup u raftingu (ako se to tako kaže)...kad sve to zbrojimo dobijemo savršenu noć, punu zabave, iznenađenja, a ponajviše sreće... tako mi je drago da smo svi zajedno izašli van, ismijali se što dugo nismo...










Noć je počela u Tijari, već je tamo nescaffe počeo djelovati...hehe...uglavnom oko 9 smo se pokupile na trg jer su nastupili Lazy Chains i Ninin Josip je svirao pa to nismo mogli propustiti!










E nakon njih grupa STILLNESS za koju do sinoć nisam čula ali su nas dečki oduševili, unijeli su toliko energije u pjesme, izvedbu...stvarno su se potrudili ugrijati hladnu noć - i uspjeli su! Zanimljivi su jer su malo drugačiji, stil na koji nismo navikli slušati i moram priznati da je to malo vratilo nekakvog duha, posebno ako svake subote slušate Aspirin i slične stvari...





e...ta grupa nas je zagrijala za HLADNO PIVO...ja ih iskreno i ne slušam previše, ali za svaku pohvalu im je kako su držali atmosferu...pjesme odlične, ma nema im se što predbaciti!





Iskakali smo se...ispjevali (ono što smo znali pjevati :)), a nakon njih smo otišli u gap, iako je još nastupio dvojac dj-a (ako sam dobro sakužila)po nazivom PELERAMA,..


to žao mi je što nismo ostali malčice duže jer sam čula da je bio fantastičan!
Eto...nadam se da su se moje cure odmorile...uživajte mi svi,...
velika pusa....
m
a
r
i
j
a

Broj komentara: 13:

Anonimno kaže...

bokić svima od nine f.
da, bilo je super u subotu vani iako na hladnom pivu nisam ostala.....a cure moje to su godine...nisam više mogla u onoj gužvi, dobila sam po nogama, "mirišala" sam na pivu i tak... al prije toga je bilo zzakon... novi ljudi, nova lica.....ma super

Anonimno kaže...

još samo tri dana nosim običnu odjeću u školu, a onda ono što već dugo očekujemo....postajemo štreberi..........................................................................................................................................................................................................neznam više što da napišem.........

Anonimno kaže...

Hej ljudeki!
Meni je bilo super sinoć... sve grupe prije Hladnog piva su mi bile dobre, a kad su najveće face stigle na red nastao je opći kaos, gaze te, čupaju, guraju, polijevaju pivom... no to se zanemari jer je svirka bila stvarno odlična! Ovako nešto bi trebalo češće biti u Slunju, sve pohvale organizatorima!

Još malo curke moje, još malo... ali eto, tu smo di jesmo pa tako mora... pusssam vas... mwa!

Anonimno kaže...

jjoooj majo...ma nisam ti trebala dati te slike...ja sam užasno ispala na svakoj, zato sam stavljala slike gdje me nema...
hehehe...digitalni me zezao pa sam slagala face dok sam čekala onaj blic pa dobiješ na slikama nekakve čudne izraze lice...(moje...)
ništa cure, valjda se vidimo u subotu...odmorite mi se...
pusa

Anonimno kaže...

jjoooj majo...ma nisam ti trebala dati te slike...ja sam užasno ispala na svakoj, zato sam stavljala slike gdje me nema...
hehehe...digitalni me zezao pa sam slagala face dok sam čekala onaj blic pa dobiješ na slikama nekakve čudne izraze lice...(moje...)
ništa cure, valjda se vidimo u subotu...odmorite mi se...
pusa

Anonimno kaže...

A sorry... ali nije, dobro si ispala.... ali ako neku baš ne želiš tu, slobodno makni, meni su fora... Pusa, pusa...

Anonimno kaže...

Hahaha...dobra slika... Cure su stvarno stani-padni, zgodne do boli, ali mislim da je slika još bolja zbog tri turbo-šmency amigosa skrivena u pozadini...

Pozdrav frendicama...

Anonimno kaže...

Bome su dobre!

Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...

ja se ispričavam, ja sam izbrisala zadnji komentar..nije ništa, samo sam nešto krivo napisala pa...

ma tko to komentira moje cure??

Anonimno kaže...

tvoje cure?!?! vidi nekim dečkima bi to i odgovaralo, ali bojim se da je vas previše...

Anonimno kaže...

Ehej,curke ;))

Vidim,lijepo je vama u vašem Slunju...

Ae,uživajte.. Pus,puss..

Mateja ;P

Anonimno kaže...

hahahahahaha...ove slike na kojima smo u odorama...heh...fanatastične su..neke nisam ni vidjela do sada... ma savršene ste mi sve u njima! pusA

Blog pišu...

Blog pišu...