05 travnja 2008

oLla curke moje!!!


kao bi nina naša rekla =evo i mene napokon= ha ha ha...iskoristila bi ovu priliku da zahvalim svojim frendicama za sve što su učinile za mene..nikad neću zaboraviti svoj 18.rođendan,baš zbog vas..iskreno,nikad me tako netko nije iznenadio..kad sam otvorila vrata kupaonice to jutro, nisam mogla vjerovati..pa kak ste došle na tu ideju???prvo sam ugledala zdravku i neko vrijeme smo se samo zbunjeno gledale..ha ha..( na što je to ličilo)!!a kad sam vidila svoju kim i nou bila sam presretna(ps.žive su i zdrave i pozdravljaju vas)..he he he..

Nadam se da ćemo zauvijek ostat ovako dobre i nadam se da udaljenost neće uspjet pokvarit naše prijateljstvo...curke moje,trebamo još iskoristiti zajedničke izlaske dok još to možemo..voli vas PUNO PUNO PUNO vaša iva!!!

******cmok****cmok****cmok***

2 komentara:

Anonimno kaže...

Ej mala!

Baš si ti to lijepo sročila... like it! A i drago mi je da će ti naše iznenađenje ostati dugo, dugo u lijepom sjećanju!
Slažem se.... trebamo još iskoristiti svaki zajednički trenutak te se nadati da će ih i u budućnosti biti dosta...
Ljubim vas sve, vidimo se sutra... pozdrav, mwa!

P.S. Stavit ću negdje sliku od sinoć... istina da ima više zida nego nas, ali nema veze :)

Anonimno kaže...

heeej lutko, lutkice...
Odličan ti je post, drago mi je što ti se iznenađenje svidjelo,
znači da smo uspjele,...nadam se i da se majichu svidjela njena 'torta' (hehe)...
Uglavnom, evo jučer nam je bilo odlično vani...pjesme za deset...ma ooodlično...
evo šaljem vam kiss svima...vidimo se u školi...
uživajte mi ..

Blog pišu...

Blog pišu...