23 travnja 2008

NAJBOLJI RAZRED NA SVIJETU

Svoj razred opisat ću u riječi par,
Jer oni su meni u životu najljepši dar.

Iva vesela biseru moj,
Već dugo nismo čuli biserčić tvoj.

Maja C. govornik je pravi,
Njoj smo na povjerenje svoju blagajnu dali.

Sanjica je tako mala slatkica,
A juice-votku pije kao patkica.

Maja J. uredna mala, na sve pazi,
I to joj nije šala.

Kiki ne skida slušalice s uha,
Dok Taja šuti, čuje se i muha.

Ana, naš farmaceut budući,
Zdravku njezin Platon muči.

Hahahahahahah, to je sigurno Nina,
Opet napadaj smijeha ima.

Joso naš Njemački voli „najviše“,
A Štef „najljepšim“ rukopisom piše.

Heineken, Nizozemska i Dj Tiesto,
pogađate tko je?
Pa naravno, naša Ivana to je.

Maja V. Mansona voli,
On i takvi slični njoj su idoli.

Martina ide na partyje često,
Dj Rush za nju čuva mjesto.

Mary i njezine obiteljske priče,
Uvijek nekom sretnom filmu liče.

Andrea će postati spisateljica prava,
Njezin talent sigurno nije šala.

To su ljudi koje volim najviše na svijetu,
Ma što na svijetu, na cijelom planetu!




Sve vas voli Nina F.

3 komentara:

Anonimno kaže...

eej lutko! ma odličan ti je post, pjesmicu moramo svi naučiti za kraj... I mi tebe vojimo punooo...

A naša mala Filipčićka
peugota vozi svakog jutra!

i osmijeh joj s lica ne silazi,
jer Dubya će uskoro vidjeti!

a nisam ti ja baš neki pjesnik, ali bože moj...
hvala ti na pjesmicama...
pusa

Anonimno kaže...

Ajme odlična ti je pjesmica Nino!
Baš si super smislila stihove za svakoga, onak baš dobro opisuju svaku osobu! A Marija je isto dobru smislila za tebe... baš mi je fora!
Za kraj svatko nauči jedan dio pa ćemo recitirati... :)Bravo, bravisimo!
Vidimo se sutra... pozdrav, mwa!

Anonimno kaže...

hahahahahahahaah....svaka čast...ismijala sam se do suza evo jos se smijem..haahahahahahahahaahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahah....pozdrav od tranceeeeeeeeeeee

Blog pišu...

Blog pišu...