23 srpnja 2007

Ludosti učinjene u mladosti ne može nadoknaditi sva mudrost u starosti...

...kad ovo čitam, stvarno ima smisla...drago mi je zbog svega što se dogodilo, što imam odlične prijetelje- najbolje !Drago mi je što uživamo zajedno i kad pomislim da je jedan dan, jedan jedini dan mogao izbrisati sve ovo što imamo...uff...UPISI u srednju! Svi smo se dvoumili kud će tko, koji smjer, koji grad...a onda-otvara se gimnazija u Slunju! To je to-barem sam ja pomislila, a vjerojatno i svi koji sada idu sa mnom u razred...Baš sam o tomu pričala s Ninom Špoljarić...Ona nije htjela u gimnaziju u Slunj, više ju je frendica nagovorila, a ta ista frendica je uskoro odustala i prebacila se u drugu školu...Ali tako mi je drago što ju je nagovorila, a i Nini je...! S Ivom i Majom sam se toliko zbilžila, a smiješno je to što se znamo od osnovne- viđale smo se svaki dan 8 godina, a progovorila sam tri riječi s njima (različiti razredi pa nismo komunicirale)...a sad smo...ma fantastične su! Tako sam poznavala iz viđenja i Ninu Filipčić, Ana-Mariju, Sanju...sad smo si svi super! He, što smo sve prošli, i kako smo se držali u nekim situacijama zajedno...to puno znači! Napisala bi koji biserčić iz razreda, ali nisam sigurna da bi to dobro prošlo(HEHE)...prvo moram tražiti dopuštenje nekih osoba(malo ih je, ali biseri su im...za 10!)
Moram tražit pomoć Maje cindrić-ona zapisuje sve pa...
Neću dužiti, ovo mi je palo na pamet,...pa rekoh da napišem koju riječ...
evo da pozdravim naše 'turiste': svoju sestričnu Dijanu (sretno na vozačkom!) i Majinu sestričnu Mateu koja je uživala u subotu vani...super pleše :0)
pufa sfima!

_mary_!

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Ojla,girl...
Baš sam u prolazu,pa...thx,na pozdravima...;)))

Anonimno kaže...

Baš kuul...

Anonimno kaže...

Ojla,curke..
Khm,da! Baš onak čitam komentarčiće i... vidim da vam neka anonimna budala ostavlja blesave komentare na blog (točnije,na onu fotkicu) pa,mislim... zar i takvi postoje na ovom svijetu???? Eh... ;))
Ajd,samo se fotkajte i...uživajte!!! PozzzzzzZzzzz ;)))
P.S Jojjjjj,pa da...mislim da ipak niste dobro ispale....(šala) Boookkkk!

Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...

baš me zanima što je pisalo u ovom komentaru koji je izbrisan

Anonimno kaže...

mislim da je ovo neka greška s izbrisanim postom- Koliko znam maja nije ništa brisala, a nisam ni ja...nešto se zbrljalo...!

_marija_

Anonimno kaže...

Pisalo je: p
... a kako sa ja užasno sitničava i takve me stvari nerviraju... jer to p ne znači ništa i nema nikakvu ulogu... ja sam ga obrisala.... SORRY ako je to nekom zasmetalo...
Pusssek...
Maja

Blog pišu...

Blog pišu...