11 srpnja 2007

Smiješi se i neka ti osmjeh stalno obasjava lice, a sve oko tebe tjera da se zapitaju o čemu razmišljaš

Evo, svi oko mene imaju blogove pa rekoh da i ja probam, pa ćemo vidjeti...
Cijeli ovaj bog posvećujem svojim curama- Milani, Danieli, Ivi, Nini i Maji...sve ih obožavam i uvijek su uz mene... Ovako im želim zahvaliti za sve što su učinile za mene i pokazati im koliko ih volim! Naslov bloga sam uzela s Majine čestitke za moj 17.rođendan koja me tako razveselila! Predivna misao koje se pokušavam držati jer stvarno ima smisla, a i takva je moja MAJA! Kod nje sve ima smisla i sve što radi-napravi savršeno! Neću previše dužiti za prvi put...Evo stavila sam slikicu nas četiri- Nina, Maja, Iva i ja na maturalcu u Pragu gdje je bilo više nego savršeno, ali o tomu drugom prilikom...

Broj komentara: 6:

iVa:0) kaže...

hi..mary moja..evo bila sam jako nestrpljiva pa sam odmah morala otici na internet da vidim blog..i sto da kazem,jednostavno je fEnOmEnAlAn..slika od nas cetiri je super ispala(ajd barem jedanput,ha ha ha..sala mala)..ejj,onaj uvod me je uvod totalno raznjezio,ahh ta tvoja literatura(nemam rijeci)..pa sto reci,takve smo mi sLuNjAnKe..fRiEnDsHiP 4 eVeR!!!..pozdrav 4.d,a veliku pusu saljem milani,leli,nini,maji i mojoj zaljubljenoj mariji..pUUUsa

Maja kaže...

Hy... curke moje!!!
Evo da se i ja pridruzim Ivinim pohvalama!! Sviđa mi se kako si ono napisala o meni... ali nije bas sve tako savrseno... cesto ja znam zabrljati... ali eto, ljudi smo!! Ali drago mi je da si tu misao stavila za naslov, jer se i meni jako sviđa! :) Nadam se da ce ovo i dalje biti ovako super... imamo materijala da bude zanimljivo :)
Čujemo se, vidimo se!
Mwa, mwa!

iVa:0) kaže...

hi curke moje..slazem se sa majom da je misao odlicna..cmok cmok

iVa:0) kaže...

hi..curke moje...slazem se sa majom da je misao savrsena..a tek slika..uf te siskice..

iVa:0) kaže...

ohh budale mene..sorry sto sam dva puta poslala istu poruku..ej curke moje..ja vam ode na more sutra,puno cete mi nedostajati..cmok cmok..

Anonimno kaže...

Ojla,curke! Prije svega pusica mojoj kumici i sestrični Maji(Majo...cmok,cmok!) Blogach vam je supač,prva liga!? Vidim (mislim,pročitala sam) da vam je na maturalcu bilo genijalno...eh,blago vama! Hm... Stvarno više ne znam šta da pišem jer...iako počnem šta pisati bit će to same gluposti...ah! Majchi,jedva čekam da te vidim...da se napričamo,pa i da se malo naplešemo...e,znaš šta? Pa,bilo bi dobro da i ti dođeš malo do mene,pa onak...odemo malo do Amazone,Pandore i bla,bla,bla...Ha,šta kažeš na to? Ma,ofkors,da bi to bila super...(bar meni!?) Šaljem pusice...Btw,pusice i tvojim sekama Marini i mojoj Dorici i...khm,da! Pusice i pozdravi tvojim curkama (mislim na ove s kojim imaš blogach)
P.S I sad ti meni reci da sam ja bezobrazna????????? Eh...bez komentara! Tvoja Matejchi...Kiss

Blog pišu...

Blog pišu...