22 srpnja 2007

Vrući pozdrav svima!

HEEJ ljudi! evo čitala sam malo komentare i vidim da hoćete novi post... Ja sam bila u Zagrebu pa nisam mogla ništa pisati, a i Maja zaslužuje odmor...ona je bila malo na kupanju...znate- Korana, društvo...-pa nismo stigle ništa napisati...
Baš sam sinoć pričala s njom i malo nam ipak vrijeme briše detaljčiće s maturalca pa se moramo naći na kavi, prepričat sve da se prisjetimo svega... Jučer sam se vratila iz metropole i odmah na koranu...pa van u Slunj...Bilo je super!
Šaljem puuunnnoooo pozdrava ŠtefU! On nam je počeo raditi u 'Hotelu' i držimo mu fige!
Šaljem pusu Ivi na moru...Nini Špoljarić, Nini Filipčić(ne Nini 2!) :0)...Ana-Mariji, Zdravki, Taji, Sanji, Martini, Ivani, Josipu, Andrei, Maji c., Maji v., Majiću (našoj Jurčevićki!), Kikiju,...tj.cijelom razredu...hehe! Zabavljajte mi se...uskoro se javim, i ako imate kakve prijedloge, napišite ih u komentarima! pooozz od Mary!

1 komentar:

Anonimno kaže...

bokić,djevojčice...
blog vam je tak super,baš je kuul...ajd hvala bogu da ste se sjetile napisati novi post... ;)
puuuno pozdrava svima...pusić!

Blog pišu...

Blog pišu...