13 srpnja 2007

...maturalac...

Hm_maturalac_!
Predivno iskustvo s društvom iz Slunja i ekipom iz Zagreba s kojima smo išli... Stvarno smo se zabavili, vidjeli svašta,... ma jednostavno uživali! Zadnji tjedan škole smo se toliko svađali i nikomu se ni nije dalo ići na maturalac, svima je dosadilo slušanje profesora, roditelja...K tomu stresan kraj školske godine, svi su bili užasno živčani...Baš se i ne može opisati riječima to naše stanje, ali onda...24.6. kad smo se svi skupili kod busa u 4:00!- to je bio osjećaj! Prva postaja: Zagreb... Ne znam što smo točno očekivali od zagrepčana, upoznali smo se s njima tek u Pragu, a prije tog smo prošli Budimpeštu i Bratislavu... Mislila sam da se nećemo ni upoznati s njima kak smo počeli, ali.... jesmo! Išli smo zajedno van, zabavljali se... posebice zadnju noć...svi su uživali...Neke je uhvatila groznica crtanja(pusa IVI!) pa nitko nije smio zaspati...Neki su svirali, neki pjevali, neki se zaljubili, stvorila su se prijateljstva... Neću zanemariti ni varaždince(ja ih osobno nisam upoznala, ali dosta ljudi iz razreda se sprijateljilo s njima pa da nikog ne zakinem...)_(ovo namjenjujem Nikoli...Štef! jel dolaze varaždinci?!)
Kako smo se(trenutno Maja i ja) dogovorile da ćemo nas četiri(nas dvije, Iva i Nina(Ivu još nisam ni pitala :o)) uređivat ovaj blog....ostavit ću Maji da napiše koju riječ...a ja ću stavit koju slikicu jer SLIKA GOVORI 1000 RIJEČI! pusa svima, posebice IVI koja sutra ide na more i NINI koja se vraća iz Zadra!...e i samo za kraj...nitko nije požalio što je išao! svi su i zaboravili onaj zadnji tjedan škole...

1 komentar:

N!ka kaže...

hey ... sve si mi ispričala. drago mi je kaj ste se zabavili. evo, kao što sam obećala, prvoj ti javljam adresu bloga. svrati i ostavi trag ... kiss

Blog pišu...

Blog pišu...