20 kolovoza 2007

Ciao ljudi!


Evo odlučih se samo kratko javiti i staviti koju slikicu... ovaj vikend je bilo zanimljivo pa imam dosta fotkica, a obećala sam to sve staviti ovdje... :)


U petak i subotu bili smo u Rakovici i bilo ja jako lijepo... meni osobno, bilo je bolje nego u Slunju za dane grada... samo ovom prigodom, iz Zagreba je došao i Domagoj, s kojim smo bile na maturalcu, poznatiji kao Kapec.. koji je oduševljen ovim krajem i ljudima, samo što su sve cure njegovih, tj naših godina u vezi sa starijim dečkima... pa nije ništa upecao... ali jbg.. bit će bolje drugi put :)) U petak su svirali Baruni, Ana i ja smo došle malo kasno... negdje oko pola dvanaest, jer smo se u zadnjem trenu smislile da ćemo ići... pa smo dosta propustile... ali svejedno, meni je bilo odlično! Dobro sviraju... za plesati, odlično... na kraju smo se išle slikati, poslije slikanja ja sam otišla, a Ana i Nina su još ostale pričati sa onim pjevačem... pa ih je pozvao na piće... ali curke nisu pristale :))...


U subotu je bilo još bolje... svirao je Horizont.. počeli su dosta rano, još je bio dan, negdje petnaest do osam... pa sve do jedan i nešto poslije ponoći, sa nekoliko stanki... Sviraju više one narodne, iako nisam preveliki obožavatelj ovakve muzike, za plesat je bilo sve dobro... a sudeći po reakciji ljudi... bilo je za 10! Onako veselo, baš kako treba da bude na ovakvim feštama... Lijepo su to Rakovčani organizirali.... sve pohvale!!!


Ja sam kratko napisala svoj osvrt... curke javite se i vi!


Šaljem pusssu, uživajmo još ova dva tjedna!


Mwa, mwa!


Maja

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Ejj,curke...
Surfam netom i ubijam dosadu...=)Majo,lijepo si ti napisala "svoj osvrt"...Baš mi žao što nisam i ja bila u Rakovici,he,he...onak...ne samo radi fešte,nego i radi dobrih Rakovčana..he,he...(A,dobri su dečki iz vašeg kraja...hmmmm)! Jojjj,pa o čem ja to baljezgam u javnosti???! Ah...
Mislim,da je bolje da vas pozdravim nego da blebnem još koju "glupost"...Šaljem vam vejke pusice...

Anonimno kaže...

Ciao,djevojke moje...
Pa,di ste vi? Ste možda na nekim "lokalnim" fešticama?? Ha? (btw,mislim,ne javljate se,pa..) Šaljem vam jedan veliki mwa...=D
Vaša vjerna komentatorica....

Anonimno kaže...

cure, pa dajte...zar vam je dosadilo pisati...nema new postova, nema slikica nema apsolutno ničega... pa postalo je monotono i dosadno ovdje

Anonimno kaže...

Je,je...Postalo je dosadno i monotono!!!

Anonimno kaže...

hm...znam da se nismo dugo javljale, ali čujte, praznici su,rasuli smo se pa ne stignemo...
pa evo, psjedujemo veeeliku zbirku slika ,ali nisam sigurna što točno želite pa nam slobodno recite...
šjem vam svima veeliku pusu...!
MARIJA

Anonimno kaže...

Šaljem pusice...

Anonimno kaže...

domagoj...fališ nam... :(

Blog pišu...

Blog pišu...