03 kolovoza 2007

Maturanti... super zvuči...

Evo da se i ja javim... Maja me potaknula na razmišljanje - o svemu! To mi je već zakržljala funkcija-škola je davnoo završila..hehe! Bila sam malo u metropoli, gledala grad, zgrade, parkove, igrališta, kafiće...prijatelje na klupicama... Sve je to lijepo, savršeno, ali kad se sjetim Slunja...poseban je to osjećaj! Prisjetim se 5.mjeseca kad su nam maturanti odlazili...kako smo svi bili u nekakvoj vrsti depresije, ali ne zato što su oni odlazili, već zato jer su nas podsjetili da smo mi slijedeći...Da smo mi na redu rastati se od svega što nam je uzimalo većinu vremena, oprostiti se od prijatelja s kojima smo provodili ostalo slobodno vrijeme...Naposlijetku, na redu smo otići od kuće...Bilo bi zanimljivo kad bismo svi otišli u isti grad, ali ne idemo... Nećemo više zajedno ići van, naručivati pjesme u 'Gapu' niti kritizirati užasne pjesme u 'Hotelu' ... Ali doći će ljeto, svi ćemo se skupiti kući, željni Rastoka, Plitvica, Tina, Lea, ... Vladali smo jedno vrijeme Gapom I hotelom... Obavezno išli van, već u ponedjeljak znali tko će što nositi, tko će s kim ići...hehe...jednostavno uživali_! Sada je to nekako popustilo... Možda je vrijeme ubilo želju za dokazivanjem, možda se spuštamo sve dublju u 'zečje krzno' propuštajući tako velika pitanja...možda smo našli sebe u nekim pitanjima pa dalje ni ne tragamo! Možda...,ali bitno je da ostane tinjati onaj žar, žar koji je nekada izgarao u želju za plesom, zabavom...važno je da se on svako malo rasplamsa... važno je da mi ostanemo generacija prvih gimnazijalaca koji su uživali kad kod im se pružila mogućnost jer...jednom se živi, a život nije samo planiranje budućnosti već i uživanje u sadašnjosti! Malo sam se zadubila, sjetila sam se da imamo filozofiju u 4.razredu pa da vidim kako mi ide... Iiii? Što mislite, kako filozofiram?! :o)

Ljudi moji, uživajte, počinju dani grada Slunja, moramo malo bodriti domaće grupe kojima supeerr ide...preko vikenda ćemo fotkat pa to sve na net_! Pozdravljam našu MoJoJoJo koja nastupa u subotu!

Pusa svima od MARY_!
!_pozz_:o)

2 komentara:

Maja, Nina Š., Nina F., Iva & Mary kaže...

...ej malena moja!!!
Ma filozofiraš za 10... tako da ti je petica za garantirana, he,he... niš ne brini!
Eto, izgleda da nas muče ista pitanja... ali moramo se nadati da će biti sve dobro.. i kako mi je jednom netko rekao... živjeti za ono što se sada događa!
Pusssach...
Maja

Anonimno kaže...

ho ho ho...evo i mene:0)..majo moja,sad znas kak je meni kroz cijelu godinu slusati marijine filozofije..i tak vec pune tri godine..ha ha ha=>sala mala..ma sto bi ja bez nje..pusa..idem i dalje malo komentirati..Pu$$a
iVa;=)

Blog pišu...

Blog pišu...