12 kolovoza 2007

helllloooooooo!

Hej ljudi!

Evo mene malo,..Maja nam je u Bjelovaru, šaljem joj pusu...!

hm_dobila sam kritiku, tj. savjet da slobodno više pišem... Iskreno, nemam neku temu, nemam ideje,...uglavnom, ljeto nam se lagano bliži kraju (užas!!!), zamalo ćemo biti u školskim klupama, prepričavat doživljaje, ...rutina,ali ono bitno-opet ćemo biti svi na okupu!!!_ allright!!!
Prošli su dani grada Slunja kao što je Maja rekla, ja sam bila samo u subotu, i bilo je fantastično...! Ja sam bila s ekipom koja je bila u Gapu i..ma dj Marko je zakonnn..
hehe_!
Malo smo čuli pjesme koje ondje i nisu česte, čak je svirao nešto od Tonya Cetinskog...ma uživancija!

Sinoć smo bili vani...barem oni koji su kod kuće...rasuli smo se, nigdje nikog! Jedino nam je štef na istom mjestu subotom-za šankom u 'Hotelu' i moram ga pohvaliti, stvarno se snašao! BRAVOOO!

eVO 14.8 počinju dani piva i već su pali neki dogovori, mislim da će biti odlično,...
Nemam pojma tko sve nastupa, znam samo za Thompsona prvu noć a dalje...

Evo toliko od mene za sada, kad mi padne na pamet kakva ideja, odmah ću je zabilježiti!
svi iz budućeg 4.d...upisi su 31.8!! nemojte da tko zaboravi doć!! hehe

__pozz svima__!
uživajte još malo, a onda u nove pobjede!! pusaaa

Mary

3 komentara:

Anonimno kaže...

Ejj,curke...
Malo surfam netom i onak se sjetila ja vašeg bloga,pa ajde da odem malo vidjeti šta ima... =))
I ugledah new post...Ajde konačno!?
Ha,ha... Joj,no inspiration...Eh...
Pozdravljam vas i šaljem velike pusice iz Bjelovara...Uživajte (još malo)...Adio!

!bad crust! kaže...

wei!
eto uvijek citam postove i sad da konacno nesto i komentiram..
heh, uskoro skola a meni nije jos ljeto ni pocelo a vec je zavrsilo! pitam se kako?!!
heh, da subote provedene u gapu i hotelu... a prek tjedna tko gdje, vecinom na korani..
da sad ste vi maturanti,a poslije vas pogodi tko!??
MI!!
e ne zelim ni razmisljat o tome kako ce to biti i izgledati..
samo falit cete nam jakoo! =(
ali jos je cijela godina pred nama pa iskoristit cemo je najbolje sto mozemo =)
pusa!

Anonimno kaže...

alllooo amigos!!!evo i mene,javljam se svake pretstupne ;0) kak je bilo na sv.jeleni,tako sam ljuta sto nisam mogla doci..jedva cekam da vas vidim us ubotu,morate doci van!!!velike vam pu$$ee saljem..
iVa:=))

Blog pišu...

Blog pišu...