07 kolovoza 2007

Hey-ho!


Ciao ljudi! :)

Evo moram se kratko javiti, i staviti malo novijih fotki... uglavnom sve je za 5!

Prošli su nam Dani grada... najveća događanja u gradu, sve fešte i feštice.... i bilo je lijepo, svega i svačega se tu moglo za naći... za svakog ponešto... Meni je nekako u subotu bilo najbolje, kad je sviralo nekoliko bendova, jer su mi njihove pjesme bile više za zafrkanciju i ludiranje... a moram priznati da su mi naši iz Slunja bili najbolji! Prvo pohvale Maji i dečkima... odlični su, bravo, bravo! Ostali isto super sviraju... i tako, onda malo van... u Hotelu je isto bila OK muzika, a do Gapa nisam stigla... kažu da je tamo bilo isto super i da je bilo puno ljudi... no eto, ovisno o ukusima... U nedjelju nisam bila, ali čujem da je također bilo ludo dolje na trgu! A ono što mi je zapelo za oko sinoć, kada je Alfa svirala na trgu... je da su se mladi i stari zajedno uživali... ne znam točno koja je pjesma bila, negdje pri kraju, i plesalo se kolo... i u njemu je bilo puno ljudi, iz svih generacija i to je bilo onak simpatično za vidjeti, jer živimo u takvom vremenu, kada se mlađi i oni nešto stariji jako razlikuju... no eto, koja kap alkohola, puno dobre volje i želje za zabavom i svima je super!

Iva se vratila sa Krka, pa se nadam da će se i ona sada javiti...
Pozdrav svima... mwa, mwa, mwa!
Maja


Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

hej mala moja..evo da te malo komentiram..ha ha ha..sutra cu te nazvati pa da se dogovorimo oko "onih" stvari:0)..slike su bas ok ispale..ludo je bilo u ponedjeljak na trgu,trebala si ostat do kraja,tad je bilo najbolje..puda...widimo se..
iVa;=)

Anonimno kaže...

...:)) eh curo moja... ne znam ja, kud si ti gledala, ali ja sam bila do kraja... skroz do zadnje pjesme kad su pjevali one domoljubne...
I meni je bilo odlično, ja sam se sa Matejom izludirala... ma super... Onda se čujemo!
Mwa...

Anonimno kaže...

meni je najbolje bilo u nedjelju (u ponedjeljak nisam bila)...šteta što maje nije bilo...ja i ana smo se isplesale..jelda ana???
nina...f

Anonimno kaže...

Hello,curke moje! Maja i ja šaljemo vam velike pusssssice iz oblačnog Bjelovara! Ovdje je lijepo,uživamo i spremamo se za van...Vidimo se uskoro...Pus,pus!
P.S Puno pozdrava Mary,Nini Š., Valentini i dečkima od Mateje...

Anonimno kaže...

da nino f. šteta što nisi bila u ponedjeljak jer su tada bile odlične pjesme...brzo se vrati s mora...pozdrav svima... ciao
ana

Anonimno kaže...

ciao cure...nedavno sam saznala za vaš blog pa evo da ga i ja pohvalim...maja,iva i mary zakon ste, samo što mi se nina malo zamjerila, cura si stvarno previše dopušta (bez uvrede nino ali koketiraš s previše tipova, tu je i moja simpa koja misli da ima šanse kod tebe)... sve u svemu blog vam je zakon, očito vam je na maturalcu bilo mrak kao i nama kad smo bili u češkoj
p.s. savjet mariji: pusti da te misli vode, vidim da imaš puno toga za reć ali kao da se bojiš da će biti previše

pozdrav svima........od mene

Blog pišu...

Blog pišu...