20 rujna 2007

Evo za početak isprika jer još nemamo snimku Nine Filipčić i njenog hita (već poznatog među nama :-)

Hvala Mateji na čestitkama...! Nadam se da će se barem dio mojih željica ostvariti... vidjet ćemo!

Počela sam sa mudrim mislima, pa ću se potruditi pronaći one najljepše i najmudrije jer i sama vjerujem da mogu biti izvrsni vodiči u životu, tj. kroz njega...

Čestitog čovjeka poštuju čak i oni koji to nisu. Cijeni riječi. Svaka od njih može biti tvoja posljednja.

Kad ljubav hoće govoriti, razum mora šutjeti.

Ništa nije tako loše da ne može biti gore.

Prijatelje stvara sreća, a nesreća provjerava.

Smatram da je smijeh jedna od najozbiljnijih stvari.


mary...

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

Puseko,curke moje... (:
Pere me dosada,pa se sjetih vašeg bloga,pa ajde da vam onako,btw ostavim koji komentar(: nema baš nešto pametno za pisati i napisati,pa vas pozdravljam...
Svima vam šaljem vejke pusice iz Bj... Pufa!

Anonimno kaže...

hej matejich...marija je...
ma ti si naša vjerna čitateljica...
častimo te kad dođeš u Slunj..!
poosa...

Anonimno kaže...

Ha,ha...Mary,baš ti hvala! (:
Znači,kad dođem u Slunj,cuga mi je zagarantirana??! (:
Šaljem vam pusice...Mwa,mwa!

Anonimno kaže...

nino, okani se josipa barića...

Anonimno kaže...

... tko je to poželio neka joj kaže u facu, a ovakve poruke tu ne ostavlja jer cura ima pravo da uživa, i zasigurno neće poslušati poruku nekog anonimca... a i btw malo si zakasnila... :))

Anonimno kaže...

Pozdrav svima. Mene zanima kome smeta to što Nina ima pravo bit sa mnom!? Može mi slobodno reći. Nema ljutnje ni zamjerki... Ne diraj druge ako oni tebe ne diraju. I da...imena i prezimena se pišu velikim slovima.

Josip

Anonimno kaže...

svaka čast Josipe...
pozz tebi, mojem bolesnom Niniću i svima koji se ne petljaju u tuđe živote... :0)

poozzzz od Mary...

Anonimno kaže...

mislim da ta anonimna osoba koja ima nešto protiv Nine Š. ima problema sama sa sobom, na dečku je bilo da izabere Ninu i mislim da njega na to nije nitko prisilio, a ta osoba neka pati i pomiri se sa situacijom.. mislim da je Nina super i da je zaslužila to što ima..
pozdrav od Nine F.

Blog pišu...

Blog pišu...