12 rujna 2007

malo misli...malo poslovica...

...Možda Bog želi da tijekom života upoznamo što više ljudi kako bismo znali prepoznati prave kada naiđu...

TEMELJNI ZAKON ZIVOTA JE RADOST. MISLI NA USPJEH I BIT CES USPJESAN. MISLI NA SRECU I BIT CES SRETAN. MISLI NA ZDRAVLJE I BIT CES ZDRAV. TVOJ ZIVOT JE PRODUKT TVOJIH MISLI. MISLI IMAJU SNAGU OSTVARIVANJA.

...Jedna od najrasirenijih bolesti je - dijagnoza.

...Kad vam filozof odgovori na postavljeno pitanje, vise i sami ne razumijete sto ste ga pitali. (danas smo imali filozofiju pa evo...ovako ćemo definirati taj predmet i...svi dobiti 5!)

2 komentara:

Anonimno kaže...

Kao da ste opisivali problem koji mene trenutno u životu muči!!...hvala vam na onoj misli o temeljnom zakonu života, stvarno mislim i nadam se da će mi pomoći razbistriti moje misli...tnx
kiss
mojojojo

!bad crust! kaže...

cure pozdrav svima!
ove misli su zbilja lijepe i optimisticne.. malo sam se zamislila .. mislim da nije u redu gubiti vrijeme u zivotu na tugu, suze... prektaka je mladost, prekratak je zivot uopce.. samo mi smo jos uvijek djeca, curice, kako bi ja to rekla i mozda toga nismo svjesne.. ali kad malo odrastemo i kad ne budemo samo curice spoznat cemo pravu vrijednost srece.. a tad ce mozda biti kasno...
zato sad je vrijeme da se probudimo!
jer ZIVOT JE CRTEZ BEZ GUMICE ZA BRISANJE
pusa velika!

=)

Blog pišu...

Blog pišu...