20 rujna 2007

LIJEPE MISLI...

Svi mi možemo izdvojiti barem jednu poslovicu ili lijepu izreku koja nas nije ostavila ravnodušnom, i za koju možemo reći da je moto našeg života... Kakva god poslovica bila zasigurno je istinita...iako ponekad može biti okrutna...
Pa evo nekoliko lijepih misli pa se netko možda i pronađe u nekoj od njih:

  • Svaki čovjek dobro zna da na svijetu živi samo jednom, da je on nešto jedinstveno, i da ni u najrjeđem slučaju ne može od tako divne šarolike raznovrsnosti po drugi put nastati nešto tako jedinstveno kao što je on.
  • Čovjek je odgovoran za ono što jest.
  • Tko će to učiniti, ako ne ti? Kada ćeš to učiniti, ako ne sada?
  • Kažem da pravednost nije ništa drugo nego korist jačega.
  • Usprkos svim lažima, naporima i srušenim snovima, ovaj svijet je ipak divan..

1 komentar:

Anonimno kaže...

Ej curke moje!!!
Evo i mene konačno... pošto mi je net bio nešto u komi, nisam mogla ni pisati ni čitati blog... ali izgleda da se čuda događaju, jer se popravio sam od sebe... :)
Baš ste to lijepo napisale, jer postoje trenutci kad se osjećaš slomljeno i pregaženo, a takve lijepe riječi mogu vratiti nadu i radost preživljavanju u ovom svijetu....
Čim stignem, javim se i ja malčice... nisam stvarno dugo...
Svima šaljem pusu... budite mi dobri i pametni!
Mwa!

Blog pišu...

Blog pišu...