19 rujna 2007

NAŠA MARY POSTALA PUNOLJETNA....

..............i tako vam ja napišem brdo stvari o Mary, njezinom rođendanu i svim zanimljivim događanjima pretprošle subote i odem ja odmah moderirat komentare kako se ne bi poslije vraćala na blog i cijeli taj tekst mi se izbriše, a sad mi se neda opet sve to ponovno pa ću ukratko... A što ću, učim na greškama Uglavnom Mary je imala 18. rođendan i tako mi došli malo do nje, plesali , zafrkavali se....neki su si malo popili, neki su bili "bolesni"..ali ono najvažnije je da su svi uživali.. Bilo je sve super dok nismo došla van u Slunj..tada su se svi raspršili...neki u Gap neki u Hotel.... ja ubrzo otišla kući...ali moram spomenut da su najveselija bili "2 praščića" (znat će oni na koga mislim)... Moram spomenut da je Marija dobila punno fora poklona...meni je najbolji bio filmić koji je dobila od Maje...kada to gledaš jednostavno moraš plakat....
Veliki pozdrav od Nine F.

1 komentar:

Maja, Nina Š., Nina F., Iva & Mary kaže...

hheejjj...
ma majin filmić je odličan!!
To se treba vidjeti! a praščići..hehe.. sjećam se! Uglavnom, nadam se da vam je svima na rođendanu bilo super i da vam se svidio moj liker od čokolade...
slijedeći put ću vam ostaviti recept!!!
pusa od mary!

Blog pišu...

Blog pišu...