07 listopada 2007

aAlLlLlLoOoO aMiGOs!!!!!

hej ljudi moji..evo napokon sam i ja počela surađivati u uređivanju ovog bloga..A sto ću,već su mi maja i marija počele prijetiti..ha ha ha..Tema mog današnjeg muljanja je rođendan od naše Nine Špoljarić..još samo 2 dana da i ona postane "svoj čovjek"..ha ha.Nakon nje na redu smo ja i Maja!!Al opet,i nakon osamnaestog rođendana sve ce ostat isto..Najbolja mi je bila kad je Mare rekla:"Evo vam mojih 18 godina!i dalje moram mamu molit da me pusti van"(ha ha ha)..Naša Nina je već kojih mjesec dana zaokupljena svojim rođendanom,mora da će to biti fešta i pol..Tako vam npr. prof. iz geografije pita "koji se veliki događaj u europi desio u listopadu 1989.?", a naša nina će na to:"ja sam se rodila"..svi smo u razredu prasnuli u smijeh..(prof. je mislila na rušenje berlinskog zida)..ma imamo mi puno bisera u razredu,al moram priznat da smo ja i ona NAJVEĆI!!!ah čujte ,netko i to mora biti,jel da nino??ne znam više što da vam slažem(ha ha ha)..ove subote je bilo odlično vani..ipak je naša milanca slavila rođendan...al što se tiče hotela!!nemam riječi,svake subote sve manje ljudi..ockej!!!dosta za danas!!!!pussssa svima..iVa ;0)

2 komentara:

Anonimno kaže...

...hej mala!!
ma post ti je za 10!!...
Evo za 4 sata nina će navršit 18. i...onda ćemo se nas dvije rugat vama dvjema(hehe)...šalim se...
A biseri? heheheheheheheheeee
-ne moram ništa više reći...hehehe
Što se tiče izlaska, super je bilo, ali 'hotel'-koma...onaj tzv.dj je koma! Pa tko može plesat na hard rock?!?
Mateja jel se može na to plesat? (hehe)...
evo pozdravljam Jelenu ovim putem, njoj nije smetao ukus našeg famous dj-a, glavno da se isplesala, a moja iva i ja...hm, mi smo sjedile :0( ...ništa strašno,tako je to kad stalno izlaziš u Slunj...
Evo napisala sam bibliju, nadam se da ste sve skužili, pusa nini,maji, ivi, jeleni, matejici (iz hercegovca),...ma svima!!!
puno pozzzzz-a od Mary

Anonimno kaže...

Ejjj,curke :)
Umirem od dosade(iako je subota)...Nemam neke volje za van,išla sam u školu,ustala se u 5 i kud ćeš gorije??! Tako da ću se ja danas tj. večeras odmarati od plesanja i svih ludosti...Hi,hi...Mary,ma može se plesati na hard-rock! Zašto ne? Ja ne vidim razlog zašto se ne bi zaplesalo??? Hi,hi...Ono,skinit ćeš koju kilu,dobro ćeš se uznojiti (bljak,bljak),majica će ti biti potpuno mokra,ali,Bože moj...JEDNOM SE ŽIVI,PA ZATO...LUDUJJJJJJ,PLEŠIIIII....:))
Imate stvarno puuuno novih postova,sve sam se začudlila,jer stvarno dugo nisam ni bila na vašem blogachu...Sad vam je baš kuul...Hi,hi...:))) Šta ima kod vas? Vidim,vani vam postaje sve dosadnije i dosadnije...Ali...Imam ja spas za vas...DOĐITE VI KOD MENE,PA ĆEMO SE NAPLESATI UZ DOBRU MJUZU...Može? :)))) (Kad jedna od vas položi,prvo morate doći do mene,pa na ples...) ;)) Pfff...Koliko sam ja toga našrajbala...Isss...:)) A,sad je došlo vrijeme da odem i da vas pozdravim i ...cmoknem...:) Puseko Mariji (koja ne može plesati na hard-rock,a ja stvarno ne vidim razlog??!:),puseko i mojoj Maji:),Nini ;), pa,još jednoj Nini(iako ju baš ne poznajem),i...da! Puseko i Ivi...Pus,pus...
Uživajte vi meni,i ako idete večeras van,lijepo se zabavite i naplešite i za mene...

Blog pišu...

Blog pišu...