18 listopada 2007

POSTOJI LI SUDBINA??

Neki dan smo cure i ja raspravljale o sudbini. Postoji li sudbina? O tom pitanju se može samo nagađati, ali evo mog mišljenja: Ja mislim da je Bog zacrtao sudbinu svakom čovjeku, ali da je dao mogućnost da sami promijenimo nešto na bolje.. Evo na primjeru onog dečka koji je nedavno poginuo: on je mogao izbjeći smrt tako da je odbio voziti se s nekim tko je popio ili tko vozi velikom brzinom...ali tko će to znati kad se zlo dogodi u trenu.. Tako su i Toše,vozač i menadžerica mogli izbjeći nesreću tako da su se prije puta odmorili jer je općepoznato da umoran i pospan ne smiješ sjedati za volan... Ali nije dobro pričati o tome što bi bilo kad bi bilo...
Mišljenje koje sam gore navela mi nekako najbolje odgovara, ali naravno da to ne mora biti tako.. Svatko ima svoje mišljenje... A ako netko želi podijeliti mišljenje sa znatiželjnima ili ako jeddnostavno voli filozofirati neka ostavi komentar...

4 komentara:

Anonimno kaže...

Pozdrav cure!!! Evod da se i ja malo javim. Kao prvo jako mi je zao zbog Tosea jer je fakat bio dobar decko stvarno sve najbolje za njega! A sta se tice sudbine to postoji! Siguran sam! Jeste culi da je Tose vozio do granice sa Hrvatskom a ovaj vozac je valjda vozio 10 km i ubio ga... A trebao je ici sa avinom a nije jer se boji letenja!!!I jos najinteresantnije da mu je to bio dobar prijatelj i zaposlio ga je prije 10 dana negdje! Nekom je jednostavno zapisano da mu se nesto treba desit ili nesreca ili ljubav i slicno... Zato moj savjet: uzivajte u zivotu dok mozete jer nikada neznate sta ce vam se desit... Posebno pozdravljam ekipu iz Slunja sa maturalca!!! Pozdrav

Anonimno kaže...

Pozzz svima... i tebi Kapec, baš lijepo da si nam se malo i ovako javio, heh!
Ja također mislim da sudbina postoji, i ako se nešto mora dogoditi, dogodit će se... a tek kada se dogodi počinjemo razmišljati kako smo na to mogli utjecati i kako se to moglo promijeniti... no tada je kasno, a da znamo što će se dogoditi i da možemo gledati u budućnost naravno da bi to pokušali promijeniti, no eto... takvu sposopbnost nemamo... zato jedino što možemo je uživati, i iskoristiti život u najboljem, najljepšem i najmoralnijem smislu!
Uživajte u vikendu... pusssam vas!

Anonimno kaže...

Hy,malene moje (:
Evo maloprije sam došla iz škole i onak si malo zasjela za komp,kojega btw,nisam vidjela već nekoliko dana...Ma,ono...(: Uglavnom...Ova škola me ubije...Idem popodne,pa...Ccccc...
Nemam vremena za ništa...):
Al` dobro...Kad bolje pogledam super je ići u školu...Je,da nekada imam hrpetinu za štrebati,ali sve to zaboravim kad je moja luda ekipa uz mene i kad se oko mene događaju svakave ludosti(Nećemo u detalje!!?)...((: Hi,hi! Šta ima kod vas? Kako vaš Slunj? Slunjski dečki? Čitala sam vaše prijašnje postove...Vidim da puuuno pišete o Toši Proeskom...Ja stvarno nemam komenara na to šta se dogodilo...Mislim,sve je to tako prestrašno i jakoo žalosno...): Prije dva dana sam bila na izletu u Sarajevo i prolazili smo autocestom gdje je poginuo...Vidjeli smo baš i mjesto na kojem je poginuo,strava...): Tako mlad dečko,s toliko potencijala...Eh...Šta ćeš,život je takav i ne možeš ništa...): Ali,zato svaki dan proživi na najbolji način i proživi ga kao da ti je zadnji,posljednji...I,da! Još nešto...Majo,puuuno ti hvala na onim fotkicama...((: Eto...To bi bilo sve od mene...A,sad pitaj Boga kad ću se opet javiti...Puseko svim curkama...A,najveće PUSE šaljem svojoj Maji (:,Nini (: i Mary (:
Voji vas vaša M.(:

katarina kaže...

vi znate domagoja? procitala sam ovo sta je napisao...znate sta mu se dogodilo?

Blog pišu...

Blog pišu...