26 listopada 2007

Pruži mi ruku... želim ti pokazati neki novi svijet...


Prije nekoliko dana cure i ja smo razgovarale o važnosti prisutnosti osobe s kojom želiš dijeliti život, s kojom želiš lijegati, kraj koje se buditi... Mi smo još nezrele i nespremne za takve stvari, ali lako je prosuditi odnosno procijeniti važnost toga, jer nas sve vjerojatno negdje u budućnosti, još uvijek daleko, daleko čeka sve to... Znamo da su to velike stvari u životu, naći odnosno prepoznati osobu za koju ti je svejedno kad te gleda raščupanu bez šminke, kojoj ne smetaju sva tvoja prigovaranja, sitne gluposti i živciranja... i koja te uz sve to gleda pogledom "kako si mi slatka!"... eh onda pretpostavljam da je to TO.


Bez obzira bio to brak ili ne, osjećati se voljenom, važnom i jedinstvenom svakoj curi je od neizmjerne važnosti. Vjerojatno u određenom trenutku, prije ili poslije svaka čvršća veza postane odrasla, zrelija, recimo "punoljetna", spremna za nešto veće i važnije... trenutak kada se njih dvoje odluče za idući korak, za nešto moćnije... za zajednički život.






Kaže jedna: "Pa zamisli usred noći, nešto te zaboli... ili te muči neki problem... koliko je ljepše kad možeš probuditi onog pored sebe i potužiti se što te tišti jer... vjerojatno nećeš moći računati na prijateljicu u svim trenutcima... a i ona vjerojatno ima nekoga radi koga je baš ne možeš ići uznemiravati radi nekih sitnica...!"


... i da, slažem se... treba ti ta osoba pored... jer će ti ona znati pomoći... ovit će te ljubavlju i toplinom, braniti će te od surovosti, nepravde i bolnih udaraca ovoga svijeta!



Prijatelji igraju veliku ulogu u našem životu, oni nam obogaćuju život, oplemenjuju nas... izvor su neke neopisive snage, poletnosti, radosti, smijeha... sa njima je sve lakše... No ni oni najbolji ne mogu biti uz nas baš u svakom trenutku, ne mogu nas pratiti bilo kad i bilo gdje... i oni imaju život, i oni imaju nešto svoje, obitelj, partnera... štogod... zato smatram da čovjeku treba, kako kažu "druga polovica" (iako ne smatram da svatko ima samo jednu polovicu, to tek treba otkriti...), treba nam ona osoba, da ide u korak s nama, da nas hvata ako posrnemo, nesigurno stanemo ili padamo...







Hm, jesu li nam zaista potreba ili....? :)









Drugo je mišljenje da izbirljive cure na kraju ostanu same... Iako se na početku čini da je logički gledano zaista tako, ne bih se u potpunosti s tim složila... Mislim da svakoga čeka netko, a hoće li se taj netko pojaviti kad budeš 15, 20, 30 ili 40 godina, ne možeš znati... jednostavno metodom pokušaja i promašaja možemo dobiti odgovor na to, no što je najvažnije pritom upoznajemo sebe, otkrivamo neke skrivene osobine, bilo vrline bilo mane, te na greškama gradimo svoju osobnost, ono što nas čini jedinstvenom i posebnom osobom kakva zaista jesmo, baš svatko od nas!







A prijatelji bi trebali biti uvijek tu negdje, u nekom kutku srca gdje ih možemo potražiti, da podjelimo radost i tugu, smijeh i suze, jecaj i strepnju...













..bez obzira stvaramo li vlastito carstvo...







Zato ovom stazom ne idi sama,
prekratka je,
suviše trnovita,
puna opasnosti,
skrivenih prepreka...
U dvoje će biti lakše...









P.S. Potaknuta samo našim ženskim razgovorima...
Pusa Svima!
Maja...

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

hej lutko...
Čestitam...predivan post!
Oduševio me!
Sjećam se tog razgovora i...zaista,
što smo starije, to nam sve više treba taj netko tko će nas zagrliti u svakom trenutku, utješiti i veseliti se s nama...
prijatelji su neizostavan dio nas kao osoba, ali oni se nalaze u onoj polovici nas koju oblikujemo odrastanjem i učenjem, a čitava druga polovica negdje čeka...
treba ju naći...nikada ne prestati tražiti jer bi jednom mogli požaliti ako odustanemo!
Pusa svima, pogotovo vama zaljubljenima!!!

Anonimno kaže...

Majo, ja od tvojih postova uvijek ostanem bez riječi, nemam više što nadodati...uvijek je sve rečeno...predobro, ma preodlično... pozz svima
anči

Anonimno kaže...

Ciao,malene moje (;
Sjetih se vašeg bloga,pa ajde da ubijem vrijeme...Sama sam kod kuće,moji otišli u Slunj(jupi,jupi),eto...trebala sam i ja doći malo u vaš kraj,al` nisam! Skoro sam pala na dupe,kad me tata nazvao i rekao da u oni već krenuli i da ću biti sama (okej,ne baš sama,s burazom...Brrr...)kod kuće...A,baš mi je kuul ovak` biti sama...Nitko ti ne smeta,nitko te ne zeza...Ma,atmosfera je totalka opuštena...Bahah! joj,joj,ma imam ja više sreće nego pameti...(: Majo,moja...Sve čitam ovaj post,i nemrem si vjerovat` da mi sestrična tak` nadarena...Ma,izvrsno pišeš te postove...Svaka mast (čitaj;čast)!!? Ajd pozdravit ću vas,jer više nemam inspiracije...Isparilo...Ha,ha...Pusam vas sve...Vojim vas...Nadam se da ćemo se uskoro vidjeti...((: Ous,pus...

Anonimno kaže...

Ej curke moje!
Hvala, hvala... drago mi je da vam se sviđa... Možda zvuči malo preozbiljno, ali eto... tak mi došlo...
Velika pusssa svima!
Mwa, mwa,mwa...
Maja

Anonimno kaže...

PoZzzz s/cure moje...Pa,kako ste vi meni (; Ništa se ne javljate,ajde potrudite se pa napišite opet nešto zanimljivo,tako da ja mogu čitati...(: Evo ja malo na kompu,ugl. pisala sam šalabahter pa sam vas se sjetila...(: Pa,ajde prije nego odem u školu,da ostavim traga...Hi,hi...Kako vama škola? Ima šta novoga,zanimljivog? Pišite...Voji vas vaša Mateja...Kissy-kissy!

Blog pišu...

Blog pišu...