02 listopada 2007

BIG BROTHER

Znate, mene baš zanima koliko vas gleda Big Brother? Što mislite o tome, tko vam je najbolji , tko vas živcira, tko je najzgodniji ili najzgodnija............?? Ja osobno gledam to kad nemam što drugo radit osim učiti.... Najzgodniji mi je Goran, a ni Vedran ne zaostaje... Arsena ne moram ni spomenuti... Krešo je simpa, a Hrvoje??!!!!!!! Od cura ću spomenuti samo Vitu za koju mislim da je malo glupava, a druge cure su na nju ljubomorne iako ne znam baš zašto...možda zbog izgleda...

Ovu temu sam otvorila onak da pričamo malo i o aktualnim stvarima ( kao o Big Brother groznici)... Tko god ima potrebu da nešto nadoda neka napiše komentar.....
Nemojte biti škrti na riječima.....samo pišite pišite pišite

3 komentara:

Anonimno kaže...

eeej....ovo nam je usput napisala NIna Filipčić...
Mala moja, ja neću puno o Big Brotheru jer ga baš i ne gledam, mogu samo reći da me živciraju tessa i senka jer cure sa 18 god.misle da su pokupile svu pamet svijeta! ...MIrela..ta cura nije svoja, preživčana, preosjetljiva, a možda je ,kao što maja kaže pukla unutar 4 zida jer, ruku na srce, nije lako biti zatvoren onoliko vremena bez neke vrste slobode, ali sami su to htjeli pa... arsen je sladak, i karizmatičan, kao što kažu...o ostalima baš i nemam neko mišljenje, jedino mi je žao što je stipe otišao u malu bb kuću...
eto...malo od mene..
pusek ...

Anonimno kaže...

Ej...
Pa da... ne kužim tko bi u toj kući mogao biti normalan... svatko bi pukao kad-tad... Po filozofiji kaže antropologija da je bit čovjeka sloboda, jer se po njoj čovjek razlikuje od svih ostalih bića... a stanari u BB kući slobode nemaju, ne samo zbog 4 zida kojima su okruženi, već im slobodu oduzimaju kamere koje ih prate na svakom koraku, plus ostali različiti ljudi oko tebe i dovoljno je da psihički pukneš... Zatvoreni su poput nekih životinja u kavezu, tak da im nije lako... svaka čast onome koji ostane koliko toliko pri sebi do kraja... Meni baš nitko nije previše oduševio... čine se pomalo glupavi, ali uz uvjete u kojima jesu... ne možeš se ni pokazati u nekom boljem svjetlu!
Pozzz svima!

Anonimno kaže...

Hello...
Vidim tema Big Brother...Ja na taj BB nemma komentara! Meni je to užasno glupooo,dosadno,ne zanimljivo...Jednostavnije,gledanje BB je gubljenje vremena ( Ok,kako kome)...Ali..Tko voli,nek` izvoli...El tak? Pusam vas...
Uživajte...

Blog pišu...

Blog pišu...