22 listopada 2007

šah života...


Život igra šah sa sudbinom, a mi smo samo pijuni...
Možemo pokazati životu naše želje, ali subina uvijek ima opciju
Kako pobijediti...
Pokušavam srušiti njenog kralja...ali...
To je i moj kralj...!
Ako srušim njega... –
Branim kralja života, ali moram dati prednost lovcima sudbine...
Možda mi ulove nekakv lijepi trenutak u budućnosti...!
Srušit ću konja sudbine...
Ne!
Možda neću stići gdje mi je suđeno...možda je on taj koji me mora odvesti!
Ali on onda ruši moju kraljicu, kraljicu života... ljubav...
Ili je ona u kraljici sudbine?
Ako je tamo, što je u ovoj kraljici?
ZNAM!
Moje želje i snovi...
A neka ih ruši...ako je ljubav u onoj kraljici,
Neka konj ruši snove...
A ako ljubav nije tamo?
Riskiram...
Moguće je da se razočaram, ali moguće je i da me iznenadi kao ništa dosada...
A
onda šah više nije bitan...neka pobijedi bolji...


....pooosaaa....

m
a
r
i
j
a






2 komentara:

Anonimno kaže...

... baš lijepo! Zamislila si me... i imaš pravo... mislim da uvijek i u svemu treba pobijediti bolji... jer život je zaista poput igre, gubiš, dobivaš... nikad ne znaš što te čeka... jednostavno se moraš kockati...
... mwa!

Anonimno kaže...

thx majchy...
...možda previše razmišljamo,
možda se previše brinemo,
a možda se samo bojimo svega
što nas čeka...barem ja...
sve buni, a u zadnje vrijeme me uhvati inspiracija pa da s vama podijelim to...
pooosaaa
...

Blog pišu...

Blog pišu...